De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Honda
ID: 14500
Advertentie ID: #55214 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #56184 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Repsol Honda Fireblade 900RR 1993 zomerklaar !

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

J
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Verbluffend fijne en soepele Nederlandse oerBlade te koop uit 1993 ,eerste model, 2e jaar !
Pirelli banden eronder gezet ( zie foto ),  maar wel mee naar Luxemburg geweest om het gladde laagje eraf te poetsen haha !
Goed onderhouden en met liefde behandeld en bereden.
Enige nota's aanwezig.
Extra's K&N filter, Hyperpro stuurdemper en Viper uitlaatdemper en LED achterlicht.

Dus :  Nerlandse Schadevrije Onverwoestbare OerBlade met origineel weinig km'ers, 
1e model maar 2e jaar zonder de kinderziektes !

Bij Honda zijn ze nog steeds ziek, zwak en misselijk dat ze 26 jaar geleden zo'n sterk staaltje de wereld in hebben gestuurd !
Zeer waarschijnlijk dat een aantal technici harakiri hebben gepleegd !

Ik heb deze motor 2 jaar geleden angeschaft omdat een andere na schade opgeknapt moest worden, maar deze is nagenoeg klaar en op 2 tegelijk rijden lukt mij nog steeds niet !

Geen gezeur en gezemel als voor een kraje bier of een tas boodschappen kom ik hem direct halen .... want dat gaat niet werken en is dus zonde van jouw en mijn tijd !

Even een mailtje sturen als je echt geinteresseerd bent en wilt komen kijken of proefrijden, dan krijg je mijn tel.nr. 


Prijs =  2350,00  Euro

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy