De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Honden
  4. Herdershonden en Veedrijvers
ID: 11731
Advertentie ID: #54755 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Gezocht

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

ans
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
GEZOCHT een Duitse herder(reu)Heb zelf een stafford van 8 jaar oud (maar dat is net een poedel)dus de hond moet wel bij honden katten en me kleinkinderen kunnen me kleinzoons zijn 4 en 3 jaar en 1 van 16 weken...vind het heerlijk om te wandelen in het bos of strand...geen sloper ik ben geen type om de hond in de bench te doen en zo moet de hond wel een paar uurtjes alleen kunnen zijn omdat ik weleens naar de markt ga of verjaardag...mijn man heeft wisseldiensten en ik ben alle dagen thuis dus echt geen gebrek aan aandacht en liefde...de waaksheid vraag ik puur omdat ik een overva l heb meegemaakt en dus erg bang ben als ik in de nacht of avond alleen ben dus het word dan echt een maatje....ik vind een gouden mand belangrijker dan geld...maar daar kan misschien over gesproken worden....ik woon in ALMERE dus geen gebrek aan bos en strand...mijn naam is Ans wilt uw kijken waar uw hond terecht komt dan is het altijd mogelijk om de hond zelf te brengen of als uw contact wil houden wil er nog bij vermeldenik woon in een eengezinswoning met grote tuin en bos achter ons...
Gr Ans
Heeft uw nog vragen stel ze gerust...ik wil niet een te oude hond ....tot horens
O.ja stamboom zegt mij niet zoveel dus ook niet echt belangrijk als ik maar een maatje heb.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy