De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Jeep
ID: 10942

Jeep Patriot 2.4 2008 Grijs

€8.500,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Jort
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Zeer complete Jeep Patriot. Uitgerust met een uniek entertainment systeem voor de kids op de achterbank incl. game console en controlers. Werkt met dvds en er kan op beide schermen tegelijkertijd gekeken worden los van de radio van de auto. Originele auto/nav radio met 6 cd wisselaar en Boston Audio speaker en versterker systeem. Het leuke van deze uitvoering is dat hij een speaker in de achterklep heeft welke kan ontgrendelen en kan kantelen wanneer je lekker buiten aan het spelen bent op een veld en toch muziek wilt hebben. Super Fun!

Door de donker getinte ramen en de zilveren kleur krijgt de auto een sjeik uiterlijk, maar blijft toch stoer. Deze is als enige in NL helemaal af. Originele velgen en er zit nog een set 16 bij voor winterbanden. De banden waren op, dus deze heb ik eraf gehaald.

3 jaar geleden is er nog een kering in de bak vervangen en de nodige onderdelen toen deze toch open lag.

Remblokken voor zijn nét vervangen.

Auto gaat weg omdat deze als tweede auto veel te weinig gebruikt wordt. Hierdoor heb ik er vorige week een nieuwe accu in moeten zetten.

Al met al een super fijne auto, maar wij maken er te weinig gebruik van.

Wie o wie wordt hier gelukkig van.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy