De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Suzuki
ID: 53026

Suzuki GSX-R 750 RW

Suzuki GSX-R 750 RW
Suzuki GSX-R 750 RW
Suzuki GSX-R 750 RW
Suzuki GSX-R 750 RW
Suzuki GSX-R 750 RW
Suzuki GSX-R 750 RW
Suzuki GSX-R 750 RW
Suzuki GSX-R 750 RW

€1.275,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Edwin
Adres: Botlek Rotterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Prachtige Suzuki GSX-R 750 met 45.000 km gelopen. Rijdt zeer goed, onlangs voorzien van nwe olie en filter en bougie\'s en accu. Ziet er super netjes uit!

Rond de 9000 toeren bokt hij héél iets en alléén in de 2e versnelling.
Omdat ik vermoed dat het in de versnellingsbak zit, heb ik bij dé GSX-R specialist BPH Motoren een ander blok gekocht met slechts 35.000 km gelopen. Blok is getest door BPH én de compressie is gemeten. De klepspeling heb ik laten controleren door Rokemp Motoren Vollenhove. Dit blok zit er nog niet in omdat ik gewoon met het originele blok rijd; er is echt heel goed en fijn mee te rijden.

De prijs is vast, hij mag weg omdat ik een dikke 2 cilinder heb, maar krijg ik niet mijn prijs dan rijd ik ook af en toe lekker op de Gixxer....beslist geen straf ????

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy