De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Computers en Software
  3. Tablets
  4. Samsung
ID: 55335

Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes

Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes
Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes
Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes
Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes
Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes
Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes
Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes
Onbeschadigde Samsung S8 zwart 64 Gb in case met oortjes

€200,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Yvonne
Adres: De Bilt
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Hoi !

Omdat ik een nieuwe telefoon via mijn werk heb gekregen is mijn eigen zwarte Samsung S8 64 Gb overbodig geworden. 

Mijn telefoon is helemaal onbeschadigd !!

De mogelijkheid bestaat om deze uit te breiden met een extra sd-kaartje. Deze heb ik er wel bij, en mag je er wel bij hebben (16 Gb).

Er is werkelijk niets mis met deze telefoon. De accu gaat bij normaal gebruik gewoon (dus facebook, whatsapp, bellen, af en toe YouTube) een hele dag mee. Als je de hele dag zit te gamen (wat ik nooit deed) dan moet je hem, denk ik, wel tussendoor een keer opladen.

Het is gewoon nog een prachtig toestel. Als je wil, mag je ook mijn 2 cases erbij hebben, waarvan ik die zwarte altijd de beste vond (was ook wel een dure, van het merk Spigen).

Wat ik er niet bij heb is een oplader omdat ik deze nog voor mijn huidige telefoon gebruik. Maar bij een grote winkel ;) kun je deze ongetwijfeld voordelig kopen.

Ik heb een vaste prijs voor deze telefoon en daar wil ik verder ook niet over onderhandelen. De prijs is 200 euro. Dat is ie echt waard. Op berichtjes van biedingen onder de 200 zal ik dan ook niet reageren.

Mijn voorkeur gaat naar ophalen omdat je \'m dan ook meteen kunt testen.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy