De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Utrecht en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Oldtimers
ID: 14636

Golf 1 coupe & cabrio, zeer mooi.

€3.750,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

M.G. Strating
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
In de aanbieding 2x een Golf1. in 1 koop of appart. Prijs is per stuk.

De coupe: uit 1982
Nette auto met bijna 2 jaar apk. Motor is een turbo diesel 1.9 met dikkere turbo spoel. (Uit golf 3) met ongeveer 150pk. 5 bak
Technisch is auto dik in orde en heeft recentelijk redelijk groot onderhoud gehad:
Nieuwe:
Wiel lagers
Remleidingen en remmerij
Auto uitgelijnd
Velgen en banden (meer dan 1000€) (+- 500km op gereden)
Vloeistoffen
Zwart leren interieur (2de hands, maar in nette staat)
Houten sportstuur
schroef set vering

Auto heeft leuke uitstraling met diep blauw metallic kleur. Golf is aantal jaar geleden in deze kleur over gespoten. Zit goed in de lak (maar niet meer als net over gespoten natuurlijk)

Zoals gezegd, goede auto waarin je zo weg kan rijden en waarmee je mijn inziens de aankomende tijd geen problemen hoeft te verwachten. Metertjes werken en elektrisch in orde.

puntje:
Auto is (helaas) nog niet wegenbelastingvrij, dat duurt nog kleine 4 jaar (2022) in Groningen betaal je rond de 60€ in de maand. Maar dan rijd je wel op diesel en 1:18 is te halen.

De golf 1 cabrio:

1981 met 1.6 GTI benzine motor met 4 bak. Apk tot nov.
Hele nette auto, vrijwel onbeschadigde staat geen roest geen noemenswaardige deuken.
Strak in de lak. Opnieuw gespoten in diep satijn zwarte kleur.
Met de hoogglans 16 inch cup velgen springt de auto er tussen uit van de rest.

10 euro per maand wegenbelasting

Zwart echt leren interieur (zeldaam aan het worden) in zeer mooie staat. Stoelen en bank onbeschadigd.

Verder:
Schroefset veren. Zoals de auto nu staat (in hoogte) is hij prima rijdbaar.
Dak in redelijk goede staat. sluit goed. Auto staat bij mij altijd binnen. (vaak lekken ze een beetje bij regenval)
Remmerij is erg goed remleidingen goed, rolt soepel.
Motorisch in orde. 
Km stand staat op 166.000
Heerlijk rijden met mooi weer. Ondanks dat de Golf verlaagd is, rijdt hij behoorlijk fijn. (de coupe is veel stugger, verschil te merken) 

Puntje: soms moet de 1ste versnelling er met wat gevoel in. Alle ramen functioneren (manueel), bestuurdersraam heeft wat hulp nodig bij omhoog draaien.


Bieden naast de auto, er kan een keer 50 100 euro af, maar als je het geld niet hebt gelieve niet reageren met wat is de laagste prijs etc.
Inruil liever niet, maar als ik er wat in zie, wie weet (oldtimer)

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy